اتلت AGSS

  • تخلیه کامل گاز بیهوشی
  • عدم نیاز به پمپ تخلیه
  • مکانیزم منحصر به فرد نسبت به آتلت های دیگر

در تمامی اتاق عمل های مراکز درمانی و بیمارستانی برای بیهوش کردن بیماران از گاز بیهوشی (N2O) استفاده میگردد که این عمل به وسیله ی دستگاه بیهوشی صورت می پذیرد. پس از اتمام بیهوشی ، پسماند گاز بیهوشی باید از دستگاه بیهوشی خارج گردد و به بیرون از محل انتقال یابد. اتلت AGSS با طراحی منحصر به فردی که دارد ، با اتصال آداپتور مخصوص AGSS  به اتلت AGSS و همچنین اتصال انتهای شیلنگی به آداپتور AGSS  که به صورت دائم متصل است به دستگاه بیهوشی ، تمامی گاز بیهوشی از دستگاه  خارج میشود و از طریق لوله کشی انجام شده ، از بیمارستان خارج میشود. اتلت AGSS شرکت مهندسی فراد تجهیز بدون نیاز به پمپ تخلیه این عمل را انجام میدهد.

یکی از محصولات منحصر به فرد مجموعه فراد تجهیز اتلت AGSS این شرکت میباشد این اتلت بر خلاف اتلت های AGSS موجود در بازار بدون احتیاج به پمپ تخلیه و فقط با اتصال به جریان هوای فشرده به صورت کاملا کنترل شده و قابل تنظیم کار میکند. به این صورت که این آتلت با توجه به مکانیزم و طراحی منحصر به فردی که دارد جریان فشار هوا را به وکیوم تبدیل میکند که این امر باعث میشود تا بدون استفاده از پمپ تنها با اتصال آداپتور به اتلت AGSS ، گاز بیهوشی اتاق عمل را به صورت کامل از دستگاه بیهوشی تخلیه کرده و به لاین های خروجی بیمارستان انتقال داد.

متریال استفاده شده در اتلت AGSS از جنس آلومینیوم آنادایز شده , برنج و استیل میباشد. با وجود کارکرد آسان و ساده این اتلت نحوه ی طراحی و تولید آن بسیار حساس میباشد به طوری که تلرانس های ابعادی و هندسی آن بایستی از دقت بالایی برخوردار بوده تا عملکرد اتلت AGSS دقیق باشد.

یکی از خصوصیات آتلت AGSS شرکت فراد تجهیز که با دیگر آتلت های AGSS تفاوت دارد سیستم آلارم AGSS است که این آلارم یک هشدار دهنده بصری است که به وسیله ی جریان هوا کار میکند. موقعی که آداپتور AGSS به آتلت AGSS متصل میشود این الآرم با سبز شدن صحت اتصال و عملکرد جریان را اپراتور اعلام می نماید.