ساکشن دیواری S1600

  • طراحی مدرن و زیبا
  • مجهز به رگلاتور کالیبره، سبک و دقیق
  • مناسب برای کلیه بخش های بیمارستان
  • باتل پلی کربنات با قـابلیت شسـتشو و اتوکلاو

ساکشن دیواری در تمامی بخش های بیمارستانی و محیط های درمانی که بیماران تحت درمان قرار میگیرند برای جمع آوری ترشحاتی که از محل جراحت بیمار ترشح میشود و همچنین برای جمع آوری ترشحات و خون هایی که در حین عمل جراحی از بیمار خارج میشود استفاده میشود که این امر به وسیله مکش و فشار منفی انجام میشود. فشار منفی یا اصطلاحا گاز وکیوم به صورت لاین کشی در تمام بخش های بیمارستان و محیط های درمانی به صورت دائم وجود دارد و تنها با اتصال دستگاه ساکشن دیواری به اتلت وکیوم و تنظیم رگولاتور ساکشن روی درجه دلخواه میتوان مقدار مکش مورد نظر را انتخاب کرد و پس از قرار دادن نازل یا شیلنگ روی محل جراحت تمام ترشحات را داخل مخزن دستگاه ( باتل ) جمع آوری کرد. با وجود اینکه گاز وکیوم به صورت مداوم در لاین ها در حال جریان میباشد برای قطع و وصل کردن جریان مکش از رگولاتور استفاده میشود. رگولاتور با داشتن گیج این امکان را نیز فراهم میکند تا مقدار فشار منفی مورد نظر را توسط ولوم رگولاتور تنظیم کرد.

رگولاتور ساکشن دیواری ساخته فراد تجهیز به دلیل استفاده از متريال مرغوب و دقت بالا در طراحی ، تولید و مونتاژ یکی از مجموعه ساکشن دیواری هایی است که نسبت به نمونه های موجود از سطح کیفیت بالایی برخوردار است. این دستگاه از دو قسمت رگولاتور و باتل تشکیل شده است. رگولاتورهای شرکت فراد تجهیز به دو نوع بزرگسالان و کودکان تقسیم میشود که تفاوت بین آنها ابتدا از نظر رنگ میباشد و تفاوت دیگر آنها در مقدار میزان وکیوم میباشد. رنگ صورتی مخصوص کودکان و رنگ سفید برای بزرگسالان است.

رگولاتور ساکشن دیواری ساخت شرکت فراد تجهیز دارای کلید گردانی ( سلکتور ) است که در رگولاتورهای بزرگسالان دارای 3 حالت قرار گیری میباشد که این 3 حالت شامل FULL ، Reg و Off میباشد و در رگولاتورهای کودکان ققط 2 حالت وجود دارد Off و Reg.
باتل های این محصول دارای حجم 1600CC میباشد و جنس آن از پلی کربنات نشکن میباشد.