دستگاه آویز ستون سقفی مدل هرمس

  • چرخش 330 درجه
  • طبقات متعدد با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • مجهز به دستک برای نصب مانیتور و آویز سرم
  • طراحی زیبا و دقیق با دسترسی آسان به آتلت های گازهای طبی
  • مجهز به بازوی متحرک و مناسب برای اتاق عمل و بخش های ویژه

دستگاه آویز ستون سقفی مدل هرمس دستگاهی است که در اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه مورد استفاده قرار میگیرد. آویز ستون سقفی به 2 نوع ثابت و متحرک تقسیم میشوند که نوع متحرک آن دارای بازوهایی است که قابلیت چرخش تا 330 درجه را دارند. ستون سقفی معمولا از دو قسمت عمده تشکیل میشود که عبارتند از بازوها که بنا به سفارش مشتری شامل تک بازو و دو بازو و به صورت افقی میباشند و هد آویز که تمامی ادوات و لوازم مورد نظر که قرار است روی آویز نصب گردد بر روی آن قرار دارد.

دستگاه آویز ستون سقفی مدل هرمس شرکت مهندسی فراد تجهیز سپنتا که برای استفاده در اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه به کار میرود مجموعه ای است که با توجه به سفارش و نیاز مصرف کننده ادوات و تجهیزات روی آن نصب میشود.

جنس بدنه آویزها از آلومینیوم آنادایز شده میباشد که با رنگ پوشش داده میشود. رنگ آویز ها به صورت پیش فرض سفید میباشد اما با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر میباشد. دستگاه آویز ستون سقفی مدل هرمس بنا به نیاز مشتریان در دو نوع ثابت یا متحرک (بازو دار) ساخته میشود و تمامی وسایل و ادوات نصب شده بر روی آن بسته به سفارش مشتری دارد.

دستگاه آویز ستون سقفی مدل هرمس مجموعه فراد تجهیز از لحاظ نصب تجهیزات و ادوات روی آن کاملا انعطاف پذیر است بدین معنا که میتوان هر تعداد ادوات که در مجموعه های اتاق عمل و بخش های مراقبت ویژه مورد نیاز است را بر روی آویزها نصب کرد و همچنین بنابر تعداد تجهیزات میتوان طول آویزها را افزایش داد.

آویزهای ستون سقفی متحرک فراد تجهیز به واسطه بازوهایی حرکت میکنند که طول آنها با توجه به سفارش مشتری طراحی میشود و همچنین این آویزها به صورت تک بازو و دو بازو ساخته میشوند.