اتلت گازهای طبی

  • از جنس استنلس استیل
  • انواع اتلت براساس استاندارد JIS T 7101
  • انواع آتلت بر اساس استاندارد BS 5685
  • انواع آتلت بر اساس استاندارد DIN 13260-2

در تمامی بخش های بیمارستان و محیط های درمانی از گازهای طبی استفاده میگردد. گازهای طبی به وسیله لاین کشی (لوله کشی) از منابع اصلی گازهای طبی به بخش های مختلف بیمارستان منتقل میشود و جریان گاز به صورت مداوم در لاین ها وجود دارد. با وجود اینکه از گازهای طبی در بخش به صورت دائم استفاده نمیشود ، برای اتصال موقت تجهیزات پزشکی که با گازهای طبی کار میکنند به جریان گازهای طبی پایانه ها نیازمند است که علاوه بر برقرار کردن جریان گاز بحث آب بند کردن این اتصالات را به خوبی کنترل میکند به همین دلیل از اتلت گازهای طبی استفاده میشود.

اتلت گازهای طبی یا اصطلاحا پایانه گازهای طبی ، دستگاهی است که دسترسی اپراتور به گازهای طبی  از قسمت مرکزی بیمارستان را فراهم میکند. اتلت ها با توجه به محل نصب به صورت های گوناگونی اعم از روکار ، توکار و نصب بر روی کنسولهای بیمارستانی مورد استفاده قرار میگیرند. اتلت ها با توجه به اهمیت حیاتی بسیار زیاد و تنوعی که دارند ، برای شناسایی هرکدام رنگ ها و علائم اختصاری استاندارد منحصر به فرد خود (استاندارد ملی و منطقه ای) تعریف شده و برای سهولت کاربر استفاده میشود و همچنین هر اتلت دارای حفره هایی مخصوص میباشد (حفره ی هر اتلت جایگاهی است که فقط توسط آداپتور مخصوص خود پر میشوند و اجازه ی فعال شدن اتلت و خروج گاز طبی مورد نظر را میدهد).

اتلت گازهای طبی  یا پایانه های گازی در مجموعه فراد تجهیز به صورت یکپارچه و استنلس استیل ساخته میشود که این امر باعث شده تا این محصول شرکت نسبت به محصولات مشابه در بازار از کیفیت و طول عمر بسیار بالاتری برخوردار باشد. استفاده از جنس استیل در اتلت نه تنها به عمر محصول می افزاید بلکه باعث سهولت در نظافت و استرلیزه کردن آن میشود. اتلت های فراد تجهیز در استانداردهای مختلفی طراحی و تولید میشوند که این استانداردها شامل DIN ، JIS ، BSI میباشد که با توجه به نیاز مشتری ساخته میشود. اتلت های این مجموعه از نظر نوع گاز هیچ گونه محدودیتی ندارند که این گازها شامل اکسیژن ، وکیوم ، بیهوشی ، دی اکسید کربن و هوای فشرده میباشد.