آلارم کنترل والو باکس

  • طراحی زیبا و کاربری آسان
  • دارای تنوع سایز ( تک گاز ، دو گاز ، سه گاز ، چهار گاز، پنج گاز )
  • دارای آلارم هشداردهنده افت فشار به صورت سمعی و بصری و دیجیتال

در بیمارستان برای هر بخش و ایستگاه پرستاری نیاز به آلارم کنترل والو باکس میباشد. وظیفه ی آلارم کنترل والو باکس اندازه گیری و کنترل گازهای طبی است ، اگر زمانی مقدار گاز مورد نظر دچار افت شود دستگاه شروع به آلارم زدن میکند و با آلارم به کادر بیمارستان جهت رسیدگی و رفع مشکل هشدار میدهد. علاوه بر اعلام هشدار، والو باکس دارای گیج های جداگانه برای هر گاز جهت نمایش میزان فشار مربوط به گاز خود میباشد. معمولا والو باکس از یک تا پنج گاز قابل تولید است که شامل گازهای: اکسیژن، وکیوم، هوای فشرده ، بیهوشی و دی اکسید کربن میباشد.

آلارم کنترل والو باکس نیز یکی از محصولات فراد تجهیز میباشد که جهت کنترل فشار گازهای طبی در بخش های بیمارستانی مورد استفاده قرار میگیرد. آلارم کنترل والو باکس های شرکت فراد تجهیز از لحاظ ظاهری و عملکرد دارای کیفیت بالایی میباشد. و از نظر نوع قرار گیری لوله های گازهای طبی به دو مدل افقی و عمودی و از نظر نوع نمایشگر فشار به دو نوع دیجیتال و ساده تقسیم میشود که مصرف کننده محترم با توجه به نیاز بیمارستان میتواند محصول خود را انتخاب کند.
همچنین این دستگاه با توجه به تعداد گازهایی که در آن مورد استفاده قرار گرفته به انواع مختلف: تک گاز ، دو گاز ، سه گاز , چهار گاز و پنج گاز تقسیم میشود. ابعاد جعبه آلارم کنترل والو باکس نسبت به تعداد گاز و جهت قرار گیری لوله ها متفاوت است.

آلارم کنترل والو باکس های مجموعه فراد تجهیز از جنس آلومینیوم ، استیل و برنج میباشد. با توجه به حائز اهمیت بودن آب بندی مجموعه ی آلارم کنترل والو باکس این شرکت از بلوک های برنجی با استحکام بالا استفاده کرده است که علاوه بر استحکام و مقاوم شدن این دستگاه امر آب بندی را به راحتی و با کیفیت بهتری انجام می دهد. در این مجموعه خطوط گازها زیر فشار هوا جهت صحت عملکرد و اطمینان از عدم نشتی تست میشود و سپس برای مشتریان عزیز ارسال میگردد.